What are you watching right now?

Talk about anything and everything here.
User avatar
gbruin
MEGLADONG
Posts: 7438
Joined: Sun Jun 17, 2012 6:27 pm
Location: Highlands Ranch, CO

Qué tonto soy yo. Pues...hasta el diciembre entonces.

Post by gbruin »

So S4 of Money Heist came out and I sucked it up and binged all 5 episodes in one night and tolerated the ridiculous twists and scientific impossibilities and inaccuracies and the unlimited ammo/weapon reserves and a million bullets flying with scarcely any injuries and the unfortunate decreased focus on hot Spanish women just to get to the end and reach some closure...

and it wasn't the end. Season 5, part 2 coming in December. FML
Last edited by gbruin on Sat Sep 11, 2021 4:12 pm, edited 1 time in total.
Another photobucket casualty... :(
As your courage crashes down before your eyes, don't lay down and die

User avatar
TayUmSwift
Brand New Start
Posts: 43
Joined: Thu Jul 25, 2019 6:04 pm
Location: Nashville, Germany

Re: What are you watching right now?

Post by TayUmSwift »

Watched Part 5 of La Casa De Papel recently.

Despite some of the scenes, I loved every second of it, well worth the waiting hype and "You think this person can't die? think again" ending.

Cannot wait for the second volume of it.
Image

User avatar
gbruin
MEGLADONG
Posts: 7438
Joined: Sun Jun 17, 2012 6:27 pm
Location: Highlands Ranch, CO

Adiós, mi querida

Post by gbruin »

La Casa de Papel is called Money Heist here is the US, so we are talking about the same show. I stand by my frustrations with it all, but that closing scene was pretty damn heartbreaking.
Another photobucket casualty... :(
As your courage crashes down before your eyes, don't lay down and die

MaraCarr
Isolated
Posts: 433
Joined: Thu Feb 20, 2020 12:12 am
Location: Everywhere

Re: What are you watching right now?

Post by MaraCarr »

“Breaking Bad” Season 2 Episode 11.

Online
User avatar
zazthespaz
Kumar
Posts: 13424
Joined: Mon Jun 18, 2012 5:12 am

Re: or else.

Post by zazthespaz »

MaraCarr wrote: Sat Sep 11, 2021 8:39 pm “Breaking Bad” Season 2 Episode 11.
Dang you’re flying through that! Gonna be watching Better Call Saul before you know it! :lol
anguyen92 wrote:
Oh well. Deal with it.
gbruin wrote:
Go reread what zaz says

MaraCarr
Isolated
Posts: 433
Joined: Thu Feb 20, 2020 12:12 am
Location: Everywhere

Re: or else.

Post by MaraCarr »

zazthespaz wrote: Sun Sep 12, 2021 9:54 am
MaraCarr wrote: Sat Sep 11, 2021 8:39 pm “Breaking Bad” Season 2 Episode 11.
Dang you’re flying through that! Gonna be watching Better Call Saul before you know it! :lol

This series is so addicting! :)

User avatar
gbruin
MEGLADONG
Posts: 7438
Joined: Sun Jun 17, 2012 6:27 pm
Location: Highlands Ranch, CO

It's the absurd dopamine release that does it

Post by gbruin »

MaraCarr wrote: Sun Sep 12, 2021 12:10 pm
zazthespaz wrote: Sun Sep 12, 2021 9:54 am
MaraCarr wrote: Sat Sep 11, 2021 8:39 pm “Breaking Bad” Season 2 Episode 11.
Dang you’re flying through that! Gonna be watching Better Call Saul before you know it! :lol

This series is so addicting! :)
iswydt
Another photobucket casualty... :(
As your courage crashes down before your eyes, don't lay down and die

MaraCarr
Isolated
Posts: 433
Joined: Thu Feb 20, 2020 12:12 am
Location: Everywhere

Re: It's the absurd dopamine release that does it

Post by MaraCarr »

gbruin wrote: Sun Sep 12, 2021 2:04 pm
MaraCarr wrote: Sun Sep 12, 2021 12:10 pm
zazthespaz wrote: Sun Sep 12, 2021 9:54 am
MaraCarr wrote: Sat Sep 11, 2021 8:39 pm “Breaking Bad” Season 2 Episode 11.
Dang you’re flying through that! Gonna be watching Better Call Saul before you know it! :lol


This series is so addicting! :)
iswydt
LMAO!!! I thought to myself… Will anyone catch that?

MaraCarr
Isolated
Posts: 433
Joined: Thu Feb 20, 2020 12:12 am
Location: Everywhere

Re: What are you watching right now?

Post by MaraCarr »

Breaking Bad -Season 3 - Episode 7

User avatar
SHEAKENBAKEN
BACON
Posts: 9036
Joined: Fri Oct 11, 2013 9:27 pm
Location: TABN

Re: What are you watching right now?

Post by SHEAKENBAKEN »

Started watching Squid Game the other day. Only watched like 2 episodes so far but it seems like an interesting show.

User avatar
gbruin
MEGLADONG
Posts: 7438
Joined: Sun Jun 17, 2012 6:27 pm
Location: Highlands Ranch, CO

Re: What are you watching right now?

Post by gbruin »

Binged S3 of Sex Education. Much better than S2.
Another photobucket casualty... :(
As your courage crashes down before your eyes, don't lay down and die

User avatar
Crumbso
On The Rail
Posts: 1122
Joined: Mon Jun 18, 2012 4:32 pm

Re: What are you watching right now?

Post by Crumbso »

Just finished Killing Eve seasons 1 - 3. I like it and don't like it in equal measure. Amazing acting and an interesting exploration of the fascination we have with our darker urges. However, the music is always so annoyingly in-your-face and the stylistic choices are always so loud it can be distracting.
Image

MaraCarr
Isolated
Posts: 433
Joined: Thu Feb 20, 2020 12:12 am
Location: Everywhere

Re: What are you watching right now?

Post by MaraCarr »

I am reliving last weekend! Someone posted this amazing video of “Disturbed”! It almost catches the audience energy but I was up front and it is so much more intense and amazingly unforgettable than the video shows. I loved every second! Didn’t know I was bruised up til the next day! Incredible, priceless experience!


MaraCarr
Isolated
Posts: 433
Joined: Thu Feb 20, 2020 12:12 am
Location: Everywhere

Re:Metallica

Post by MaraCarr »



Again.. reliving last weekend. Everyone knew the words.

MaraCarr
Isolated
Posts: 433
Joined: Thu Feb 20, 2020 12:12 am
Location: Everywhere

Re: What are you watching right now?

Post by MaraCarr »



Tremonti killed it! Love them!

User avatar
gbruin
MEGLADONG
Posts: 7438
Joined: Sun Jun 17, 2012 6:27 pm
Location: Highlands Ranch, CO

Re: What are you watching right now?

Post by gbruin »

Right now, at 3:20 am local time, Paris-Roubaix. Oh yes.
Another photobucket casualty... :(
As your courage crashes down before your eyes, don't lay down and die

Online
User avatar
zazthespaz
Kumar
Posts: 13424
Joined: Mon Jun 18, 2012 5:12 am

Re: it’s like genocide, but fun!

Post by zazthespaz »

Just watched the first episode of Squid Games. Wtf. Why do people enjoy this? I know I’m only one episode in but what was the appeal to keep watching? Genuinely curious.
anguyen92 wrote:
Oh well. Deal with it.
gbruin wrote:
Go reread what zaz says

User avatar
SHEAKENBAKEN
BACON
Posts: 9036
Joined: Fri Oct 11, 2013 9:27 pm
Location: TABN

Re: it’s like genocide, but fun!

Post by SHEAKENBAKEN »

zazthespaz wrote: Mon Oct 04, 2021 11:33 pm Just watched the first episode of Squid Games. Wtf. Why do people enjoy this? I know I’m only one episode in but what was the appeal to keep watching? Genuinely curious.
What is it about the show/the first episode that makes you have these questions? :lol Maybe it was the advertised premise/twist on a survival drama by having adult contestants compete in generally children-era games or for survival and money that intrigued me, idk :lol That premise sounded pretty unique to me and not many other shows if any, that I've ever watched had a similar one so it was refreshing in some way :lol Came for the plot, stayed for the contestants to see how long they'd last :lol

Online
User avatar
zazthespaz
Kumar
Posts: 13424
Joined: Mon Jun 18, 2012 5:12 am

Re: Probably going to be used as a basis for voter registration in TX.

Post by zazthespaz »

SHEAKENBAKEN wrote: Mon Oct 04, 2021 11:39 pm
zazthespaz wrote: Mon Oct 04, 2021 11:33 pm Just watched the first episode of Squid Games. Wtf. Why do people enjoy this? I know I’m only one episode in but what was the appeal to keep watching? Genuinely curious.
What is it about the show/the first episode that makes you have these questions? :lol Maybe it was the advertised premise/twist on a survival drama by having adult contestants compete in generally children-era games or for survival and money that intrigued me, idk :lol That premise sounded pretty unique to me and not many other shows if any, that I've ever watched had a similar one so it was refreshing in some way :lol Came for the plot, stayed for the contestants to see how long they'd last :lol
SPOILERS for EP 1:

I don't see the entertainment value in A) watching a gambling addict's life fall apart so fast that he B) sells himself for physical abuse that then turns into C) a 5 minute slow-mo sequence of people getting shot who are supposedly just as desperate as the protagonist (After minute two of the first game and people getting shot, the point was made and then needlessly dragged out IMO). It seems like The Hunger Games with more gore but smaller victory. (One human life gets to go back to normal in Squid Games vs thousands getting a better life in The Hunger Games) It's just disturbing in my opinion, especially given how depressing and sad the past year and a half has been.
anguyen92 wrote:
Oh well. Deal with it.
gbruin wrote:
Go reread what zaz says

User avatar
SHEAKENBAKEN
BACON
Posts: 9036
Joined: Fri Oct 11, 2013 9:27 pm
Location: TABN

Re: Probably going to be used as a basis for voter registration in TX.

Post by SHEAKENBAKEN »

zazthespaz wrote: Tue Oct 05, 2021 10:43 amSPOILERS for EP 1:

I don't see the entertainment value in A) watching a gambling addict's life fall apart so fast that he B) sells himself for physical abuse that then turns into C) a 5 minute slow-mo sequence of people getting shot who are supposedly just as desperate as the protagonist (After minute two of the first game and people getting shot, the point was made and then needlessly dragged out IMO). It seems like The Hunger Games with more gore but smaller victory. (One human life gets to go back to normal in Squid Games vs thousands getting a better life in The Hunger Games) It's just disturbing in my opinion, especially given how depressing and sad the past year and a half has been.
Well you probably wont enjoy the other 8 episodes then :lol :/

Post Reply